Praca

DYREKTOR GDAŃSKICH DOMÓW DLA DZIECI W GDAŃSKU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
OD REFERENTA DO STARSZEGO REFERENTA

1. Nazwa i adres jednostki
Gdańskie Domy dla Dzieci ul. Brzegi 55 80-045 Gdańsk

2. Wymiar etatu: 1
3. Liczba stanowisk pracy: 2
4. Dodatkowe informacje o pracy i związane z pracą:

  • stosunek pracy oparty będzie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony z możliwością zawarcia w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony;
  • zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.

5. Miejsce wykonywania pracy:
Gdańskie Domy dla Dzieci ul. Brzegi 55 80-045 Gdańsk

6. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która:

  • posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
  • stan zdrowia umożliwiający prace na ww. stanowisku;
  • posiada nieposzlakowaną opinię, wysoką kulturę osobistą;
  • posiada wykształcenie: średnie lub średnie ekonomiczne lub wyższe ( mile widziane profilu rachunkowość, finanse)

7. Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie w pracy w jednostce budżetowej lub innej jednostce sektora finansów publicznych;
  • Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;
  • Znajomość i obsługa programów komputerowych pakiet MS Office, PROGMAN, PŁATNIK;
  • Umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych;
  • Posiada cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista;
  • Znajomość przepisów w zakresie: ordynacji podatkowej, podatku dochodowego od osób fizycznych i osób prawnych, ubezpieczeń społecznych, pracowników samorządowych, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej;

8. Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostek;
  • Księgowanie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;
  • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
  • Naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz umów zleceń
  • Rozliczanie ZUS i US
  • Rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • Prowadzenie zamówień publicznych do 130 tyś

9. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kserokopie świadectw;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  • oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. Stanowisku;
  • inne dokumenty o posiadających kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

10. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym.
  • Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Miejsce pracy w budynku jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu w Gdańskich Domach dla Dzieci w Gdańsku nie przekroczył 6%.

11. Oferujemy:

  • miesięczne wynagrodzenie zasadnicze od 5.500,00 złotych brutto w zależności od posiadanego doświadczenia;
  • dodatek stażowy;
  • uznaniowa premia kwartalna;
  • uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie;
  • dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań;
  • nagroda jubileuszowa;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” ;
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego;
  • pakiet świadczeń socjalnych;
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych);

W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Gdańskich Domów dla Dzieci ul. Brzegi 55 80-045 Gdańsk z dopiskiem: „dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze REFERENT” w terminie do dnia 18.02.2025 r. do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Domów dla Dzieci.

12. Klauzula informacyjna – ochrona danych osobowych:

  • Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) są Gdańskie Domy dla Dzieci, ul. Brzegi 55, Gdańsk 80-045 ; dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.);
  • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych;
  • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, jednakże po zakończeniu procesu rekrutacji dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane;
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne – w przypadku ich nie podania oferta pracy nie zostanie uwzględniona w procesie rekrutacji;
  • Podane dane przetwarzane będą przez 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji i nie będą przekazywane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne;
  • Szczegółowych informacji odnoszących się do przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować się osobiście w siedzibie administratora danych osobowych.

13. W Gdańskich Domach dla Dzieci istnieje procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych.

.